Вже не «СВО», а «український конфлікт»: Кремль видав нову методичку своїм пропагандистським медіа

Джерело: detector.media
Пропагандисти, згідно інструкції, мають акцентувати і на тому, що Путін "зробив особистий і вирішальний внесок" у формування багатополярного світоустрою.

Російська влада рекомендує своїм пропагандистським медіа замість терміна “спеціальна військова операція” використовувати визначення “український конфлікт”. Інформацію про це оприлюднило російське видання “Медуза”, яке отримало у своє розпорядження методичку Кремля щодо того, як пропагандисти мають висвітлювати “мирний план” Путіна. 

За інформацією “Медузи”, методичку для провладних та державних видань підготувала адміністрація президента РФ за підсумками виступу Путіна на саміті ШОС (Шанхайської організації співробітництва) в Астані 4 липня.  

У цьому виступі, нагадує видання, Путін торкнувся “мирного врегулювання української кризи”. Зокрема, він заявив, що припинення вогню неможливе до початку переговорів, а для початку обговорення питання “глобальної безпеки” потрібно дочекатися виборів у США

“, – пише  “Медуза”.  

Пропагандистам радять стверджувати, що “мирна ініціатива” Росії здатна “в найкоротші терміни завершити конфлікт в Україні”. 

, – зазначено в інструкції Кремля.  

У методичці також наголошується, що Шанхайську організацію співробітництва та БРІКС (міжнародна організація, до якої входять Бразилія, Росія, Індія, Китай і Південна Африка) Кремль рекомендує називати

Пропагандисти мають акцентувати і на тому, що Путін “зробив особистий і вирішальний внесок” у формування багатополярного світоустрою. 

– йдеться у тексті методички. 

Фото: ілюстративне/ZN.ua